- przez Agnieszka KzMP
La Roche Posay to marka o ugruntowanej pozycji kosmetycznej na rynku, która moim zdaniem nie potrzebuje reklamy, ponieważ dermokosmetyki, które posiada w swojej ofercie bronią się same – konsumenci wiedzą co dobre, często sięgają po produkty marki i wracają do nich niejednokrotnie.
Kiedy na początku tego roku otrzymałam propozycję udziału w sesji zdjęciowej jako konsument dermokosmetyków marki, aby tym samym udzielić swojego wizerunku jako Ambasadorka La Roche Posay 2015, zgodziłam się bez wahania. Sesja miała miejsce dokładnie w dniu moich urodzin, było bardzo miło, sympatycznie i z uśmiechem – tak jak lubię 🙂 Nikt niczego mi nie narzucał, nie wymuszał, opowiedziałam pokrótce o moich doświadczeniach związanych z dermokosmetykami La Roche Posay i wskazałam moich ulubieńców – to nie był jednokrotny wybór, ponieważ marka ma bardzo wiele kosmetyków, z którymi z powodzeniem mogę utożsamiać moją codzienną pielęgnację 🙂 W odniesieniu nie tylko do mojej pielęgnacji, ale również członków mojej rodziny nie mogło w moim zestawieniu ulubionych produktów zabraknąć balsamu do ciała LIPIKAR BAUME AP+ skierowanego do skóry suchej i atopowej.
Doświadczenie związane z profesjonalnym aparatem utwierdziło mnie w przekonaniu, że modelki to raczej ze mnie nie będzie 😉 ale efektem sesji było zdjęcie z produktem LIPIKAR BAUME AP+, które możecie znaleźć na moich portalach społecznościowych oraz na stronie internetowej La Roche Posay w zakładce, gdzie występuje zbiór seflie w ramach prowadzonej globalnej akcji społecznej Dzielisz Się, Dzielimy Się.
Atopowe zapalenie skóry AZS to przypadłość, która dotyka aktualnie co piąte nowo-narodzone dziecko – skala problemu jest bardzo duża, osobom w dorosłym wieku również nie jest to schorzenie obce. I o ile dorośli wiedzą, że zmiany atopowe zwyczajnie swędzą i nie można ich rozdrapywać, o tyle dzieciom, a szczególnie niemowlętom raczej nie potrafimy tego działania przekazać. Z doświadczenia wiem, że niemowlęta potrafią rozdrapywać zmiany, które w wyniku takiego działania mogą podlegać nawet specjalistycznemu leczeniu. Na szczęście na rynku występują już produkty, które łagodzą stan napięcia AZS, przywracają komfort skórze i niwelują nieprzyjemne uczucie ściągnięcia i swędzenia skóry dotkniętej AZS – takim produktem niewątpliwie jest balsam LIPIKAR BAUME AP+ La Roche Posay.
Co sprawia, że balsam LIPIKAR BAUME AP+ jest wyjątkowy?
Skład balsamu oparty jest na emolientach, które pozostawiają na skórze warstwę okluzyjną / film, zabezpieczający skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych oraz zapobiegający utracie wody z naskórka, chroniąc tym samym jej barierę lipidową, która w stanach dotkniętych AZS często zostaje naruszona. W praktyce balsam nie tylko natłuszcza, ale i nawilża skórę, natychmiastowo koi oraz pomaga łagodzić zaostrzone stany skrajnej suchości skóry, które często można zaobserwować przy AZS, i które z doświadczenia wiem, że nie są przyjemne, często bywają źródłem stresu, niepokoju, brakiem odpowiedniej koncentracji i skutkiem ogólnego zdenerwowania..
Laboratorium La Roche Posay przeprowadziło badanie pod ścisłą kontrolą dermatologiczną i pediatryczną, z którego jasno wynika, że już po 1 miesiącu stosowania komfort skóry dzieci dotkniętych AZS zostaje przywrócony, skóra jest ukojona, dzieci nie odczuwają dyskomfortu związanego ze swędzeniem skóry i tym samym rzadziej budzą w nocy.
Producent zaleca stosowanie balsamu raz dziennie, natomiast dermatolog, pod nadzorem którego znajduję się moja córeczka, która jest klasycznym przykładem dziecka dotkniętego AZS, zaleca stosowanie balsamu dwa razy dziennie, a w stanach nasilenia AZS tego rodzaju emolient powinno się stosować nawet co 6 godzin. I rzeczywiście praktyka pokazała, że balsam doskonale radzi sobie z suchością, a nawet szorstkością skóry, nawilża, koi, łagodzi stany zapalne, a co za tym idzie, dziecko jest bardziej spokojne, mniej się drapie i spokojniej śpi.
Duża butla o pojemności 400ml, za którą trzeba zapłacić ok. 80-100zł wystarcza na bardzo długo. Konsystencja balsamu jest lekka, niewielka ilość wystarczy aby pokryć skórę dziecka w całości, co czyni ten produkt bardzo wydajnym. Dodatkowo, jeśli zdecydujemy się na taką pojemność to finalny produkt otrzymamy w opakowaniu wyposażonym w bardzo wygodną pompkę, która niewątpliwie pomaga w wydobyciu balsamu z opakowania, ale również jego aplikację.
W ubiegłym roku La Roche Posay stworzyło program Rodziny Lipikar, które okazało się być miejscem, gdzie rodzice dzieci dotkniętych AZS na istniejącym tam forum dzielą się swoimi spostrzeżeniami i przede wszystkim doświadczeniem związanym z walką z AZS. Zachęcam do wizyty na tej stornie internetowej, ponieważ można dowiedzieć się tam wielu cennych informacji.
Akcja Dzielisz Się, Dzielimy Się to globalna
społeczna akcja, która tak naprawdę pozwala każdemu z nas poprawić
jakość życia dzieciaczkom ze skórą atopową.
społeczna akcja, która tak naprawdę pozwala każdemu z nas poprawić
jakość życia dzieciaczkom ze skórą atopową.
La Roche Posay zachęca swoich pacjentów do
udostępniania selfie z ulubionym produktem La Roche-Posay, więc każdy z nas
ma wpływ na to, że dziecko ze skórą atopową wraz z rodzicem będzie mogło
wyjechać na 3-tygodniową kurację do Centrum Termalnego
La Roche-Posay we Francji. Przy uzbieraniu 1000 selfie na swojej stronie internetowej, La Roche-Posay sponsoruje właśnie taką kurację dla dzieci
ze skórą atopową, które zostaną objęte opieką najlepszych dermatologów w Centrum La Roche-Posay.
udostępniania selfie z ulubionym produktem La Roche-Posay, więc każdy z nas
ma wpływ na to, że dziecko ze skórą atopową wraz z rodzicem będzie mogło
wyjechać na 3-tygodniową kurację do Centrum Termalnego
La Roche-Posay we Francji. Przy uzbieraniu 1000 selfie na swojej stronie internetowej, La Roche-Posay sponsoruje właśnie taką kurację dla dzieci
ze skórą atopową, które zostaną objęte opieką najlepszych dermatologów w Centrum La Roche-Posay.
Dlatego, jeśli macie w swojej codziennej pielęgnacji dermokosmetyki z logo La Roche Posay, to gorąco Was zachęcam do zrobienie sobie z nim selfie i udostępnienie na portalu społecznościowym Facebook lub Instagram i otagowanie go #DzieliszSieDzielimySie 🙂 Cel jest zacny i szczytny, a ja z ogromną przyjemnością biorę w tej akcji udział 🙂
Pozdrawiam Was serdecznie, Aga 🙂